czwartek, 30 kwietnia 2015

Moja nauka i co polecam

Nauka jest ważnym elementem naszego życia. Jak już wspomniałem ja idę w kierunku nauki niemieckiego oraz informatyki. Myślę, że to słuszny kierunek z kilku względów.

W dobie komputeryzacji, internet czyli programowanie, usługi informatyczne zawsze będą w cenie i ludzie będą potrzebni z tego typu umiejętnościami. W zakresie niemieckiego – na jakiś język trzeba było postawić. Prawie każdy stawia na angielski, a ja jednak uważam, iż należy szukać nowych rozwiązań i dlatego podjęcie decyzji o nauce niemieckiego.

Wydaje mi się sensowniejszym rozwiązaniem, przynajmniej w kwestii szukania klientów i pracy na określonym obszarze jakiegoś państwa. Zawsze lepiej znać ten język gdzie się chce pracować. Ja wybrałem Niemcy i zobaczymy z czasem czy wybór był słuszny, ale chyba tak.  


Ciekawe linki:
nauka niemieckiego warszawa – jeśli ktoś szuka jakieś dobrego lektora, korepetytora do nauki niemieckiego

WarszawskaWyższa Szkoła informatyki – czyli coś dla tych, którzy zastanawiają się, gdzie iść na informatykę.


Na razie tylko te dwa w tym zakresie, ale może z czasem coś podrzucę ciekawego i fajnego do wykorzystania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz